Met de lancering van de digitale cadeaubon in 2012 sloeg Mol de weg van de automatisering in. De cadeaubonnen kan je meerdere malen opladen, maar ondertussen waren de kaartjes aan vervanging toe. Mol maakte ineens van de gelegenheid gebruik om ze in een nieuw kleedje te steken. Ook de geschenkverpakking kreeg een nieuwe lay-out.

Aan de werkwijze of het gebruik van de cadeaubon verandert niets. Alle info vind je op www.ondernemeninmol.be/cadeaubon.

Voor de handelaars blijft het systeem zeer aantrekkelijk dankzij de gratis deelname en de quasi onmiddellijke doorstorting van het geïnde geld. Met de automatisering verloopt ook het achterliggende verwerkingsproces voor het inruilen van de bons door de handelaars efficiënter.

Ondersteuning lokale economie

Inmiddels aanvaarden meer dan 100 handelszaken de cadeaubon als betaalmiddel. Jaarlijks verkoopt het gemeentebestuur voor meer dan 300 000 euro aan bons. Dit geld vloeit integraal terug naar onze lokale economie.